Klanten zijn niet gebonden aan kantooruren en kunnen op elk moment hun aanvraag bekijken of documenten uploaden.
Klanten kunnen zelf documenten aanleveren en de status volgen.
Klant én dealer volgen real-time de voortgang: Ontvangen → In behandeling → Beoordeling.





Hoe werkt Brelli?
snelheid voor uw klanten
Leaseaanvraag wordt aangemaakt
Zodra een aanvraag in Brelli wordt ingevoerd, wordt automatisch een klantportaal voorbereid.
Offerte wordt verzonden
Op het moment dat een offerte wordt verzonden, wordt het klantportaal geactiveerd en krijgt de klant direct toegang.
Klant ontvangt toegang tot zijn persoonlijke portaal
De klant krijgt een uitnodiging per e-mail en logt eenvoudig in op een veilige, persoonlijke omgeving.
Documenten uploaden en aanvraag afronden
In het portaal kan de klant benodigde documenten uploaden, de aanvraag volgen en eventueel wijzigingen doorvoeren.

Waarom het werkt voor u
Minder e-mails, minder handmatig werk
Klanten krijgen op het juiste moment toegang tot hun persoonlijke omgeving, waar ze eenvoudig documenten kunnen uploaden en de voortgang van hun aanvraag kunnen volgen.
Het resultaat? Minder telefoontjes, een soepeler proces en meer tijd voor waar het écht om draait: verkoop.

Waarom kiezen voor Brelli?
Van documenten uploaden tot digitaal ondertekenen.
Geen losse mailtjes of telefoontjes meer nodig.
Zowel klant als dealer zien continu de voortgang.
Alle communicatie en documenten in één veilig portaal.
Sneller, duidelijker en zonder frustratie voor je klant.
Naadloos gekoppeld aan jouw leaseproces in Brelli